Jeg kan ikke se mit barn?

Dit barn oprettes automatisk i KbhForældre udfra informationer fra CPR-registeret, om hvem du har forældremyndighed over. Hvis dit barn ikke er synligt i KbhForældre kan der være to årsager. 

  • 1. Barnet er endnu ikke tilknyttet en stue i institutionens KbhForældre

Hvis dit barn kommer fra en anden kommune vil institutionen kunne se barnet 30 dage før dit barns start. Når institutionen har tilknyttet dit barn til en stue i KbhForældre bliver barnet synligt i KbhForældre appen og du kan herefter udfylde stamkort og dine kontaktoplysninger. 

 

  • 2. Tjek CPR-registreringen

Hvis overstående ikke løser problemet skal du tjekke, at forældremyndigheden er korrekt registreret i CPR-registeret. Du finder linket i boksen i højre spalte.

I KbhForældre er dit barn repræsenteret ved en personlig fane med barnets navn ved siden af fanen med dit eget navn. 

Under dit barns fane kan du finde alle informationer og funktioner vedrørende dit barn. Du kan blandt andet registrere Fravær og Afhentning, se billeder fra institutionen i Galleri samt ændre stamkort i Personligt. 

Link til CPR-registeret

Hvis du ikke kan se en fane med dit barns fane, når du logger på, er det normalt et udtryk for, at du ikke er registreret som indehaver af forældremyndigheden i Det Centrale Personregister.

Klik på linket herunder for at kontrollere om du er registreret med forældremyndighed over dit barn i Det Centrale Personregister. Klik den grønne knap "Start >" for at logge ind med NemID.


Se dine oplysninger i CPR-registret

Support 2018

For at sikre at alle forældre og institutioner kommer godt i gang med at bruge KbhForældre er der også i 2018 support over email eller telefon.

Supporten gælder kun i 2018 - så vi anbefaler, at du tager KbhForældre i brug allerede nu.

Supporten er åben mandag til fredag kl. 9:00 til kl. 15:00

Hotline telefon: 31 31 31 52

Hotline mail: hotline@assemble.dk